Business Central vállalatirányítási rendszert vezetett be az anyagmozgató rendszereket gyártó Moltech Kft. A projekt megvalósítását a COSMO CONSULT mindössze három hónap alatt végezte el, így a Moltech 2021. januárjától élesben használja a Business Centralt. Az új vállalatirányítási rendszerben jelenleg 30-35 aktív felhasználó dolgozik.
“A Dynamics 365 Business Central bevezetése mellett döntöttünk. A Microsoft újgenerációs ERP megoldásának kis- és középvállalatokra szabott változatát több tízezer szervezet használja sikerrel világszerte, és a COSMO CONSULT hazai csapatával mi is több mint tíz éve dolgozunk elégedetten. Problémáinkra mindig gyors és professzionális megoldásokat kapunk. Egyértelmű volt számunkra, hogy vállalatirányításunkat a bevált, sikeres recept alapján szervezzük újjá” – mondta Molnár Csaba, alapító ügyvezető, Moltech Kft.
A projektcsapat a januári éles indítás óta sem tétlenkedik, folytatja a munkafolyamatok további integrálását, így a Business Central előnyeit a műhelyben dolgozó kollégák is közvetlenül tapasztalni fogják.
Az ERP megoldást ugyanis hamarosan összekapcsolják a valós idejű vizualizációs rendszerrel, amely többek között a feladatok prioritásáról a gyártás helyén jelenít meg információkat az adott műszakban dolgozóknak.
Nagyon szépen tervezhető és ütemezhető a gyártáshoz szükséges alapanyagok beszerzése is a Business Central támogatásával.
“Üzleti folyamataink mind összeszedettebbé válnak, vezetőként mégis nagyobb biztonságban érzem magam, mert a Business Central-ban szinte valós időben látom az eredmény alakulását” – mondta Molnár Csaba –, “és a cashflow tervező is hatalmas segítség. Igen ambiciózus vállalkozás a miénk. Biztos vagyok benne, hogy új vállalatirányítási megoldásunk segíteni fog bennünket növekedési céljaink elérésében”